مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-20اجتماعي

پیگیری| دلیل نیمه کاره ماندن پل خشورگی رودان چیست؟


روند احداث پل خشورگی رودان چند ماه است که متوقف شده ، پروژه ای که شهردار رودان عدم تخصیص اعتبار لازم را علت عنوان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، پس از سیل شدید سال 1400 در رودان احداث پل مابین محله خشورگی و بند ملا از سوی مدیریت بحران هرمزگان ضروری تشخیص داده شد و با دستور استاندار هرمزگان پروژه به شهرداری واگذار شد و تا آروزیی که مردم رودان از بدو انقلاب اسلامی تا کنون داشتند حالا رنگ واقعیت به خود بگیرد.

هر بار که در رودان بارندگی نسبتاً شدید ببارد با جاری شدن رودخانه ها فصلی در چند نقطه شهر همگی آنها به این منطقه سرازیر می شوند که این اتفاقا عملا راه ارتباطی شهر رودان را با محلات بندملا، بندزرک ، بند نقی و تردد به سمت بخش بیکاه را غیر ممکن می کند و شهروندان برای تردد باید مسیر 15 کلیومتری را دور بزنند.

عملیات اجرایی این طرح مهم در سال 1401 آغاز شد و پیش بینی می شد این پروژه طی 6 ماه به اتمام برسد اما حالا پس از گذشت قریب به یک سال هنوز این طرح نیمه کاره باقی مانده است.

خبرنگار فارس در رودان در گفت و گو با حجت جاودان شهردار رودان این مطالبه مردمی را پیگیری کرد تا علت تعلل در تحقق این خواسته مردم رودان مشخص شود.

جاودان در این گفت و گو با اشاره به ابعاد مختلف اجرای این طرح اظهار داشت: این پروژه در اعتبار مدیریت بحران و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری| دلیل نیمه کاره ماندن پل خشورگی رودان چیست؟

پیگیری| دلیل نیمه کاره ماندن پل خشورگی رودان چیست؟